فوت و فن خونه

روش های و فوت و فن های خونه

فوت و فن خونه

روش های و فوت و فن های خونه

شعر طنز

saeed kazemi | جمعه, ۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۰۲:۲۱ ب.ظ

شعر طنز

از سرکار که خسته رفتم خونه

                         دیدم عیال نشسته و گریونه

پرسیدمش فدات بشم چی شده؟

                        آبغورمون کم اومده تو خونه؟

چرا داری زار میزنی عزیزم؟

                       میخوام برم چایی برات بریزم

اگه دلت واسه مامان تنگ شده

                       می برمت خونشون روز جمعه

اگه دلت خرید و بازار میخاد

                       حقوق که دادن میشه باز دلت شاد

و اما بشنوید جواب از عیال

                       عتیقه یِ پاپتیِ بیخیال

بد نیست یه زره هم حواست باشه

                      خونه و زندگی رو یادت باشه

از صب تا شب نشستم و میشورم

                       خسته شدم ببین تو حال و روزم !

چقد که من باید نظافت کنم ؟!

                     جارو کنم یا که شکایت کنم ؟!

نظافت منزل شده یه عادت

                     خسته شدم دیگه از این حکایت

پرسیدمش چیکار کنم عزیزم؟

                    میخوای که دستمال بکشم رو میزم؟

جارو کنم ، ظرفارو من بشورم ؟

                     واسه نظافت منزل چه جورم؟

داد و بیداد کرد و با داد و فریاد

                      گفت تو نظافت ندونی ای جواد

نظافتچی بگیر بیار به خونه

                     تمیز کنه همه جا رو نمونه

گفتم بهش عیال چه فکر نابی

                     دیگه نخور غصه نکن بی تابی

فرداش تماس گرفتم من با شرکت

                    گفتم نظافتچی دارین بی زحمت

جواب اومد چه وقت بیاد به خدمت

                    گفتم که صبح جمعه و با دقت

جمعه که شد نظافتچی هم رسید

                    همه جار رو شست و بعدش آب کشید

انعام گرفت ، تمیز کرد و بعدش رفت

                     چه خوب که شرکت نظافتی هست

شعر : جواد

                         

  • saeed kazemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی